اخبار کانون، کمیسیون ورزش | 15 نوامبر، 2020

روز شنبه ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ طی مراسمی در محل کانون وکلای گلستان و با حضور ریاست کانون و رییس کمیسیون ورزش، از اعضای تیم والیبال بانوان این کانون (عنواندار سومی چهارمین دوره المپیاد ورزشی وکلای دادگستری ایران) تجلیل شد‌.

در این مراسم رییس کانون وکلای دادگستری گلستان، ورزش را ازجمله امور ضروری برای بانوان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به مسئولیت های سنگینی که بانوان در محیط منزل و شغل وکالت دارند ضروری است که به ورزش نیز توجه جدّی داشته باشند تا علاوه بر سلامت جسمانی از سلامت روحی و روانی نیز برخوردار شوند.

«رضا سلیمانی» با اشاره به موفقیت های تیم های ورزشی کانون وکلای گلستان در المپیاد وکلای کشور، اظهار امیدواری کرد: در آینده شرایط بهتری برای ورزش وکلا فراهم شده و کانون نیز بتواند خدمات بهتری به همکاران ارائه نماید.

در این برنامه همچنین «جواد جوادمنش» رییس کمیسیون ورزش کانون وکلای گلستان با اشاره به کسب مقام سوم تیم والیبال بانوان این کانون در چهارمین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری کشور در سال گذشته، بیان کرد: بانوان وکیل عضو این کانون با تمام مشغله ای که داشته اند در عرصه ورزش خوش درخشیدند و این مایه ی مباهات جامعه وکالت این استان است.

در این برنامه، اعضای تیم والیبال بانوان کانون وکلای گلستان به شرایط تمرینات خود اشاره و تبادل نظر کردند.
ریاست کانون وکلای گلستان نیز با تأکید بر ادامه ی فعالیت این تیم و رهانشدن تمرینات آن، در راستای رفع مشکلات این تیم قول مساعد داد.

«روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان»


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون وکلای دادگستری گلستان می‌باشد.