اخبار کانون، کارآموزی و اختبار | 22 فوریه، 2024

در اولین روز از هفته وکیل مدافع، در مراسمی نمادین دوره کارآموزی کارآموزان ورودی ۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری گلستان با حضور رییس و اعضای هیأت مدیره، اعضای کمیسیون کارآموزی و پیشکسوتان در تالار میرداماد گرگان آغاز شد.

در این مراسم، دکتر «علی طالع زاری» رییس کانون ضمن تبریک آغاز هفته وکیل مدافع و گرامیداشت مقام وکیل و تبریک به کارآموزان به سبب قبولی در آزمون وکالت و پیوستن به خانواده کانون وکلای دادگستری توضیحاتی را در ارتباط با دوره کارآموزی و تشریفات اداری عنوان کرد.

دکتر «طالع زاری» در ادامه کارآموزان را به رعایت اخلاق و سلامت رفتار و کردار، احترام به پیشکسوت، تلاش در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت، تلاش و پشتکار در فعالیت های وکالتی توصیه کرد و از کارآموزان خواست خود را در تراز نهاد وکالت به لحاظ علمی، شخصیتی، اجتماعی و فرهنگی قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: نهاد وکالت یک میراث سترگ است که همه باید پاسدار و‌ پاسبان ارزش های صنفی به خصوص استقلال نهاد وکالت باشیم.

در ادامه جلسه «نادر ذوالفقاری» یکی از پیشکسوتان حاضر در جلسه و «رضا سلیمانی» عضو هیأت مدیره کانون وکلای گلستان به بیان سخنرانی پرداختند و در پایان، پروانه کارآموزی رتبه های برتر آزمون اعطا شد.

«روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان»


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون وکلای دادگستری گلستان می‌باشد.