اخبار کانون، کمیسیون ورزش | 09 جولای، 2023

ششمین المپیاد ورزشی وکلای دادگستری ایران به میزبانی کانون وکلای دادگستری هرمزگان با شرکت ۵۳۰ وکیل ورزشکار از ۱۹ کانون وکلای کشور از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ در کیش برگزار شد.

در این رقابت ها که در رشته های والیبال، فوتسال و تنیس روی میز آقایان و والیبال بانوان برگزار شد تیم های والیبال آقایان و بانوان کانون وکلای دادگستری گلستان به عنوان سوم دست یافتند. تیم فوتسال این کانون نیز از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازماند. برای تیم تنیس روی میز کانون گلستان نیز یک عنوان سومی مشترک در بخش انفرادی به دست آمد.

سرپرستی تیم های ورزشی کانون وکلای دادگستری گلستان در این دوره از رقابت های المپیاد، با دکتر «جواد جوادمنش» بود.

والیبال بانوان؛

مسابقات والیبال بانوان ششمین المپیاد وکلای دادگستری کشور با شرکت ۷ تیم در دو گروه ۳ و ۴ تیمی برگزار شد. در این بازی ها تیم کانون گلستان با برتری دو بر صفر مقابل کرمان و شکست مقابل کانون مرکز با همین نتیجه، ضمن واگذارکردن نتیجه به کانون اصفهان با نتیجه دو بر صفر، در دیار رده بندی کانون خراسان را ۳ بر ۱ از پیش رو برداشت و بر سکوی سوم ایستاد.
برای تیم والیبال بانوان کانون وکلای گلستان در این بازی ها، فاطمه طیبی، آیناز عبدالرسول، تینا اتحادی، مهدیس سعیدی، مبینا صابری اشرفی، سعیده مصطفی لو، سمیه نقابی، مهسا فانی، مائده وزیری، زهرا عالی، سیده مهناز میرکریمی و الهه یحیی شهری توپ زدند. مربیگری این تیم بر عهده مهلاسادات میررضایی بود و فاطمه طیبی سرپرستی آن را بر عهده داشت.

والیبال آقایان؛

تیم والیبال کانون وکلای دادگستری گلستان در رقابت های والیبال المپیاد، با ترکیب علی اصغر منصوریان، امان محمد ارتق زاده، علیرضا حیدری، شمس الدین سلطانی یلمه، آرمان حسینی منش، سیف الدین سلطانی یلمه، طاهر قریشی، مهدی رضانژادی، مجتبی شعبانی حاجی، انوش یاسان، سلیمان یاری راد، عبدالحلیم قرنجیک، مربیگری رمضانعلی دنکوب و سرپرستی عباس اسدی شرکت کرد. این تیم با قبول شکست دو بر صفر مقابل آذربایجان غربی در گام نخست، به پیروزی های دو بر صفر مقابل خراسان و مازندران رسید و در نیمه نهایی با شکست ۳ بر صفر مقابل فارس، روانه دیدار رده بندی شد. در بازی رده بندی که بین تیم های گلستان و خراسان برگزار شد تیم کانون وکلای گلستان در رقابتی حساس با نتیجه ۳ بر ۲ خراسان را از پیش رو برداشت و به مدال برنز این بازی ها دست یافت.

فوتسال آقایان؛

رقابت های فوتسال آقایان ششمین دوره المپیاد ورزشی وکلای دادگستری ایران با شرکت ۱۷ تیم در ۴ گروه ۴ و ۵ تیمی برگزار شد. در این رقابت ها تیم کانون وکلای گلستان با ترکیب جمشید بهلکه، سیف الدین سلطانی یلمه، وحید سهرابی اینچه برون، معین مومن یساقی، فریدروحی نژاد، سعید نیری گلخیلی، محمد شاه علی، مهدی گرایلو، مهدی خسروی، وحید مهربان، عبدالجلیل ایزدی و محسن خواجوی با مربیگری علی قاسمعلی و سرپرستی اسحاق گل، علی رغم پیروزی پرگل ۸ بر ۴ مقابل مازندران و برتری مقابل آذربایجان غربی، با قبول شکست در برابر تیم های سمنان در مرحله مقدماتی و خراسان در مرحله یک چهارم نهایی، از راه یابی به نیمه نهایی مسابقات بازماند.

تنیس روی میز آقایان؛

مسابقات تنیس روی میز آقایان در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار شد. اعضای تیم تنیس روی میز کانون وکلای گلستان در این رقابت ها فرهاد توماج، غلامحسن مقصودلو، علیرضا زارع تیموری، ابوذر دوست پرست و قاسم مهرسا بودند که در نهایت قاسم مهرسا موفق شد به عنوان سومی مشترک و مدال برنز انفرادی دست پیدا کند.

«روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گلستان»


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون وکلای دادگستری گلستان می‌باشد.